Minulla ongelmia myös. Eli olen käytellyt homeboxia pari vuotta ja nyt jostain syystä kun avaan koneen, se ei osaakaan ottaa langatonta yhteyttä ns. automaattisesti vaan menee tuonne (ärsyttävälle) Wippies Login sivulle (
https://tacts.wippies.com/wshcaptive/CaptivePortalServlet?login=1). Ja tarkennetaan siis vielä: eli "yhteys" kyllä toimii, Windows XP löytää Wippies verkon ja menee siihen, nou problem, mutta siis minun pitää vielä mennä selaimella tuohon tacts.wippies.com osoitteeseen ja kirjoittaa login-tietoni sinne että yhteys tavallaan aukeaa.
Tuo on turha ylimääräinen vaihe ja haluan siitä eroon koska sitä ei ollut aikaisemminkaan. Eli miten saan tämän toimimaan niinkuin ennenkin (jossain valikossa varmaan on joku auto login ruksi mutta en sitä löydä). Todella turhauttavaa joutua loggaamaan aina selaimella Wippiesiin vaikka käytän tätä konetta aina kotona ja aina samassa verkossa.
Eniten ehkä ihmetyttää että miksi tuo ylimääräinen vaihe tuli nyt, kahden vuoden jälkeen, eikä ole tullut kertaakaan aikaisemmin. (no okei, ehkä ensimmäisellä koneen käyttökerralla silloin 2 v sitten se tuota myös kysyi mutta enpä niin kauas muista.)