Wippies
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
31 July 2010, 06:43:23 AM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Wippie Phorum!

Check out also the Wippies Wiki
20492 Posts in 2585 Topics by 3905 Members
Latest Member: nadinsexi1921
* Home Help Search Login Register
+  Wippies
|-+  Svenska
| |-+  Wifibox (Moderator: Ollikkala)
| | |-+  Plötsligt har jag två nätverk
« previous next »
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Plötsligt har jag två nätverk  (Read 1508 times)
ensamvals
Starter wippie
*

« on: 26 June 2008, 08:56:28 AM »

Sedan en tid tillbaka hittar jag två trådlösa nätverk i listan, som är mina. Det ursprungliga heter Dotra och nu har jag även en som heter Dotra2. Jag kan ansluta till båda, ibland märker jag till och med att jag blivit automatiskt ansluten till Dotra2. Wippies och WippiesVoIP finns som vanligt. Nån som förstår varför det blivit såhär?
qvantis
Wippie
**

« Reply #1 on: 26 June 2008, 09:56:19 AM »

Är det i din dators inställningar för wlan som du ser två anslutningar? I så fall så är det bara så att sitt operativsystem av någon anledning har skapat en kopia av din anslutning, förmodligen efter att ha tappat kontakten och du manuellt gjort en ny sökning efter nätverk. Det brukar hända om man har en instabil drivrutin till det trådlösa nätverkskortet, har själv råkat ut för det. Om du tycker att det stör så kan du titta in på dina trådlösa nät (på datorn) och helt enkelt ta bort det som du inte vill ha kvar. Leta sedan rätt på en nyare drivrutin, bör gå att hitta via tillverkaren till nätvekskortets hemsida.
Pages: [1] Go Up Print 
« previous next »
Jump to: