my
Starter wippie
|
 |
« on: 02 September 2008, 07:49:15 AM » |
|
Ostin CREATIVE LIVE! CAM VIDEO IM - NEW webcameran. Samanlaisen mikä tuolta Wippies verkkokaupastakin löytyy http://www.wippies.com/wippies_shop.phtml?l=fi_FI_WIPPIES ja löytyy myös tuolta "testattu toimivaksi" listalta http://forum.wippies.com/wiki/Homebox_-_Web-kamera. Minulla on Wippies HomeBox grey versiolla A50181-Sauna27-11988 ja G-lite (eikös se riitä? vai pitääkö olla Big-G?). Olen koittanut käynnistää boksin jo moneen kertaan, resetoida boksin, laittanut useampaan kertaan webkameran asetuksista pois päältä ja takaisin päälle. Beta testaus on päällä, kuvia pitäisi lähteä 10 sekunnin välein. Webcam sivu/hakemisto pysyy tyhjänä... Onko vielä jotain tehtävissä? Onko kellään mitään julkista webcam sivua, mistä näkisi miltä se näyttää, jos moisen saisi joskus toimimaan?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
my
Starter wippie
|
 |
« Reply #1 on: 04 September 2008, 10:41:56 AM » |
|
Onko niin, että versiolla 27 ei webcam enää toimi ollenkaan, kuten tuossa toisessa ketjussa arvelivat? http://forum.wippies.com/index.php/topic,2023.0.htmlOnkohan mitään kotikonstia saada boxiin version 19 takaisin? Jos ottaa betatestausruksin pois, niin boxiin tulee versio 10, jossa ei webcamtukea edes ole.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
my
Starter wippie
|
 |
« Reply #2 on: 10 September 2008, 06:33:59 AM » |
|
Toimiiko kenelläkään webkamera homeboxin kautta? support@wippies.com ei vastaa...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kablix
Starter wippie
|
 |
« Reply #3 on: 10 September 2008, 19:20:43 PM » |
|
Toimii mustalla purkilla, Sauna27-ohjelmisto
|
|
|
|
|
|
|
|
|
my
Starter wippie
|
 |
« Reply #4 on: 27 September 2008, 16:26:37 PM » |
|
Oikeasti harmittaa, kun ostin varta vasten webkameran, jonka luvattiin toimivan Wippies Homeboxin kanssa, ja sitten se ei toimikaan. Kaiken lisäksi support@wippies.com ei vastaa, vaikka pariinkin kertaan olen asiasta tiedustellut...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vinatero
Starter wippie
|
 |
« Reply #5 on: 28 September 2008, 16:25:35 PM » |
|
Ostin CREATIVE LIVE! CAM VIDEO IM - NEW webcameran. Samanlaisen mikä tuolta Wippies verkkokaupastakin löytyy http://www.wippies.com/wippies_shop.phtml?l=fi_FI_WIPPIES ja löytyy myös tuolta "testattu toimivaksi" listalta http://forum.wippies.com/wiki/Homebox_-_Web-kamera. Minulla on Wippies HomeBox grey versiolla A50181-Sauna27-11988 ja G-lite (eikös se riitä? vai pitääkö olla Big-G?). Olen koittanut käynnistää boksin jo moneen kertaan, resetoida boksin, laittanut useampaan kertaan webkameran asetuksista pois päältä ja takaisin päälle. Beta testaus on päällä, kuvia pitäisi lähteä 10 sekunnin välein. Webcam sivu/hakemisto pysyy tyhjänä... Onko vielä jotain tehtävissä? Onko kellään mitään julkista webcam sivua, mistä näkisi miltä se näyttää, jos moisen saisi joskus toimimaan? Meikäläisellä on harmaa boksi ja Sauna27. Webcam oli pitempään pois päältä. Laitoin nyt uudestaan päälle antamalla verkkolevyn salasanan uudestaan. Näytti lähtevän vörkkimään heti, kun päivitys oli mennyt boksille.
|
|
|
|
|
|
Per Vitem! Ad Vitam!
|
|
|
veke
Starter wippie
|
 |
« Reply #6 on: 04 October 2008, 11:35:49 AM » |
|
Oikeasti harmittaa, kun ostin varta vasten webkameran, jonka luvattiin toimivan Wippies Homeboxin kanssa, ja sitten se ei toimikaan. Kaiken lisäksi support@wippies.com ei vastaa, vaikka pariinkin kertaan olen asiasta tiedustellut... Jep, minulla oli sama tilanne, hankin myös ko. merkkisen ja mallisen kameran, koska luulin sen toimivan. Ennestään oli käytössä Logitech QuickCam Chat joka ei myöskään suostunut toimimaan mustan HomeBox:n (Sauna-27) kanssa. Tein kuitenkin vielä yhden uuden hankinnan ja ostin Logitech QuickCam® Communicate STX Plus for Skype -web-kameran ja sillä alkoi tulla kuvaa web-sivulle. Eli kolmas kerta todensanoi... no nyt on sitten kameroita vähän ylimääräisenä...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MikkoWSX
Starter wippie
|
 |
« Reply #7 on: 01 December 2008, 16:41:21 PM » |
|
Saikos joku tuota Creativen kameraa toimimaan? Itsekin aloin just kokeilla ja 27 gray-boksissa ja ei tule kuvaa webcam sivulle.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Laturi
|
 |
« Reply #8 on: 29 June 2009, 18:00:17 PM » |
|
Jumaliste että voi webcamera olla heikko keksintö. Pari kuukautta sitten toimi kun tökkäsin vian kameran purkkiin kiinni. Nyt ei sitten mitenkää. Boksi on resetoitu, sammutettu, asetukset muutettu. Kaikki mahdolisen olen kokeillut mutta ei vain toimi.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Laturi
|
 |
« Reply #9 on: 03 July 2009, 18:51:41 PM » |
|
Pakko olla wippiesin päässä ongelma, kaikki on kokeiltu ei toimi. Ei taida boksin systeemit saada yhteyttä wippiesin verkkolevylle
|
|
|
|
|
|
|
|
|
noolimits
Starter wippie
http://www.speedtest.fi/se/
|
 |
« Reply #10 on: 14 July 2009, 09:20:42 AM » |
|
Itse sain sauna19 -firmwaren harmaaseen boxiin kun pyysin ylläpidolta mailitse, ja sillä Logitech Quickcam Express toimii ihan hyvin.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
taju
Starter wippie
|
 |
« Reply #11 on: 22 July 2009, 11:40:37 AM » |
|
Onko noissa kuvien otossa vain aikasäätö kuvien ottohetken välille? Eikö liiketunnistus olisi kaikkein paras ratkaisu? Silloin jäisi turhat kuvat pois ja olisi helpompi selata isoakin arkistoa.
Onko kukaan testannut liikettä seuraavaa web-kameraa? Kuinka toimii? Tällaiselle olisi käyttöä.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FlyingFIN
|
 |
« Reply #13 on: 04 January 2010, 10:42:54 AM » |
|
Taitaapi olla niin ettei juurikaan kehitystä enään tehdä! Joten ei kannata hirveetä toivonkipinää ylläpitää...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
djhemmo
Starter wippie
|
 |
« Reply #14 on: 31 January 2010, 22:15:41 PM » |
|
Logitech quickcam pro 5000 tjsp mikälie oliki olis kiva saada homeboxin kanssa toimimaan mutta minkäs teet kun ei oo vapaata softaa mihin vois laittaa tarpeelliset ajurit ja muut omat säädöt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|