Wippies
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14 March 2010, 13:42:08 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Wippie Phorum!

Check out also the Wippies Wiki
20332 Posts in 2535 Topics by 3740 Members
Latest Member: ВладимирКурбатов
* Home Help Search Login Register
+  Wippies
|-+  Suomi
| |-+  Homebox
| | |-+  Muutokset jonossa, Muutokset eivät onnistuneet
« previous next »
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Muutokset jonossa, Muutokset eivät onnistuneet  (Read 754 times)
ristosu
Starter wippie
*

« on: 28 January 2010, 18:31:56 PM »

Onkos kellään muulla kokemusta tästä uudesta ominaisuudesta vanhassa harmaassa boksissa?

Yritin tehdä porttiohjauksia, mutta ne eivät mene perille. 0 tai 1 ohjausta ruksattuina johtaa 'Muutokset eivät onnistuneet' -laatikkoon, 2 tai enemmän antaa 'Muutokset jonossa' ja siinä jonossa ne pysyvät ainakin yön yli.

Viime vuonna vielä muistelen näitä tehneeni menestyksellä.

Ohjelmistoversio on A50181-sauna10-5771.

Olen pari kertaa resetoinutkin jo boksin.

Nettipuhelimen asetukset menevät perille.
« Last Edit: 28 January 2010, 18:40:23 PM by ristosu » Logged
nw
Starter wippie
*

« Reply #1 on: 29 January 2010, 19:44:17 PM »

sama vika, syytä en tiedä. lisäksi en pääse mäkillä ollenkaan boxiin kiinni, windows-koneet ja sama kone windowsisa toimii moitteetta.
ArdeXxX
Starter wippie
*

« Reply #2 on: 01 February 2010, 10:13:46 AM »

Hmm, itse ainakin aikoinaan sain mustan boksin juntturaan kun tein 2-3 muutosta liian tiheällä aikataululla. Olis varmaan pitänyt tehdä aina vaan yksi muutos kerrallaan ja odottaa reilusti, että menee läpi.

Mulla sitten tosiaan jäi muutokset punaisella jonoon ja olivat siinä tilassa vielä viikon-kahdenkin jälkeen. Laitoin sit meiliä tukeen ja fiksasivat jonon puhtaaksi. Että näin mulla.
Makis
Starter wippie
*

« Reply #3 on: 05 February 2010, 21:57:43 PM »

Sama vika Rahikaisella. Olen odottanut muutosten päivittymistä jo puolitoista tuntia. Nyt en saa enää läppäriä nettiin ollenkaan, kun onnistuin unohtamaan WEP-salasanan (tarkoitus oli vihdoin saada vaihdettua WPA2, jonka käyttöön saattamisessa on ollut ongelmia). En siis saa enää edes vaihdettua takaisin WEP:iin...
Jusa
Starter wippie
*

« Reply #4 on: 06 February 2010, 08:56:05 AM »

Näin myös täällä, boxina musta home, 02.02-lähtien muutokset edelleen jonossa!

Onkohan tälle jotain tehtävissä ja kenen toimesta?
sinisalo
Starter wippie
*

« Reply #5 on: 07 February 2010, 09:42:17 AM »

Pikkuhiljaa tulee mieleen, että boxin hallinta täytyisi vapauttaa myös localiksi. Näitä on kai joku myös ostanut ihan rahalla, eikä vain saanut kaupantekijäisiksi, joten kohtuu per(h/s)eestä jos boxiin ei hetkenpäästä ole mitään hallintaa.
Tämä vaatisi tietysti muutosta softaan, ja sitähän tässä on muutenkin odoteltu kuin kuuta nousevaa...
karjaj
Starter wippie
*

« Reply #6 on: 07 February 2010, 16:01:29 PM »

Toiseen omista harmaista boxeista meni tänään heti ja toiseen ei millään...ensin.
Eli taas se kuuluisa resetti auttoi.  Cheesy Sen jälkeen meni heti.

Suomen paras kaalimatokauppa... www.k18shop.com
Makis
Starter wippie
*

« Reply #7 on: 08 February 2010, 16:19:43 PM »

Minulla ei auttanut resettikään. Kyllä tämä boksin hallintasysteemi on sitä luokkaa surkea, että pitänee alkaa harkita jonkun oikean purkin (jossa on kunnon palomuuri ym) ostamista.
Jusssi
Starter wippie
*

« Reply #8 on: 08 February 2010, 20:31:25 PM »

Nii, ei kait boksissa muuta vikkaa oo. Saiskohan siihen edes ostaa jostain oikean softan?
tne
Starter wippie
*

« Reply #9 on: 09 February 2010, 09:25:24 AM »

Sama vika täälläkin, muutokset jonossa jo kolmatta päivää (resetoinnin jälkeen ei edes salauksia saanut takaisin päälle) eikä maksullinen puhelintukikaan osannut auttaa.
Päätin lopettaa Wippiesin kanssa kikkailun ja vaihtaa päätelaitteeseen jonka asetukset voin hoitaa itse.
ArdeXxX
Starter wippie
*

« Reply #10 on: 09 February 2010, 09:39:02 AM »

No joo tätähän tää on  Tongue

Wippies-boks(e)issa on paljon hyvää mutta myös pahaa. Eipä niiden jatkokehitys ole kehuttavaa ollut vuosiin, ja nyt varmaan next to nothing -osastoa. Sangen harmillista, koska itse ainakin tykkään blackboxista tosi paljon enkä sitä mihinkään vaihtaisi ennen kuin on pakko (=hajoaa). Eikähän tuo latin latia aikoinaan maksanut, plussaa sekin  Grin

Vallan mainio idea, mutta kesti aikansa. Yleisellä tasollahan laite on vallan mainio ominaisuuksien ja liitäntöjen puolesta. Sitten kun joku korvaaja täytyy tilalle katsoa, sen täytyy olla mahdollisimman vastaava, sen verran moni kiva juttu kotona sen varassa pyörii.

Kuten monesti aiemminkin todettu, ei kannata uusia mullistuksia paljoa odotella - esim tukea sille sun tälle tai muuta isompaa. Voihan se olla, että jotain vielä jossain kulissien takana tapahtuukin, mutta en kyllä itse laske sen varmaan ollenkaan.
groner
Technical Support
True Wippie
Hero Member
*

« Reply #11 on: 16 February 2010, 14:15:31 PM »

Päivityspalvelimella on ollut viime aikoina häiriöitä, jotka ovat jättäneet asetusmuutospyyntöjä jumiin kuvatun kaltaisesti. Nyt pitäisi taas toimia, pahoittelut häiriöstä.
Pan
Starter wippie
*

« Reply #12 on: 20 February 2010, 16:04:51 PM »

Ei muuten toimi päivitykset vieläkään. Kuukausi sitten tehty muutos on edelleen jonossa eikä support ole postanut pyynnöstä huolimatta.
groner
Technical Support
True Wippie
Hero Member
*

« Reply #13 on: 23 February 2010, 20:27:10 PM »

Ei muuten toimi päivitykset vieläkään. Kuukausi sitten tehty muutos on edelleen jonossa eikä support ole postanut pyynnöstä huolimatta.

Uudet muutospyynnöt pitäisi kyllä mennä läpi. Vanhoista jumiin jääneistä pyynnöistä ei pitäisi olla haittaa, tarvittaessa resetointi boksille ja uusi yritys.
Pages: [1] Go Up Print 
« previous next »
Jump to: