En ota kantaa miten tuo teknisesti on meidän päässä toteutettu koska se ei näy käyttäjälle mitenkään.
Voin arvioida että sen ~vuoden kyllä tallenteet säilyvät ainakin. Tämä on siis minun oma hiharavistus-arvio, sopimusehdoissa lukee kyllä sitten tarkemmin ja niitä en ole itse nähnyt. Yllättäen johonkin se raja sitten vedetään ja se on sopimustekninen asia.
Ok, kiitos vastauksesta. Kuulostaa siis ihan toimivalta.
Mutta lisäkommenttina sopimukseen. Monethan eivät niitä edes lue tai välitä niistä, mutta minä sattumoisin luin sen - ainakin nopeasti

Se vaikuttaa oelvan sama sopimus kuin mikä toimitetaan Internet- ja GSM-palveluihin liittyen, eikä siinä mainita em. tallennuksesta mitään

Joten ainut sopimus mihin tällä hetkellä voidaan tuon lisäksi kaiketi viitata, on Saunalahden mainosmateriaali ja siinäkään ei rajoituksista puhuta. Jos tuossa on jotain rajoituksia, niin ne olisi myös hyvä pistää johonkin ylös.
Ihan kaikkea tuohon palveluun tulevaa ei kannata nyt huudella ääneen, koska veikkaukseni on, että muitakin tahoja kiinnostaa moisen palvelun kasaaminen joten miksi läväyttää kaikkia ideoita ja valttikortteja nyt etukäteen pöytään :-)
Jep, tämän ymmärrän ihan hyvin, vaikka mielenkiinnolla lukisinkin miten tuo on toteutettu

Kuitenkin tekniset yksityiskohdat kiinnostavat siinä määrin, että voidaanko mainospuheissa luvatut asiat toteuttaa.