Wippies
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
31 July 2010, 06:52:47 AM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Wippie Phorum!

Check out also the Wippies Wiki
20492 Posts in 2585 Topics by 3905 Members
Latest Member: nadinsexi1921
* Home Help Search Login Register
+  Wippies
|-+  Yleistä
| |-+  Yleistä
| | |-+  Verkkovierailijoiden bongailu
« previous next »
Poll
Question: Havainnut vierailijoita?
En tiedä - 6 (28.6%)
Ei - 12 (57.1%)
Kerran - 1 (4.8%)
Muutaman - 2 (9.5%)
Satunnaisesti useemmin - 0 (0%)
Päivittäin joku imuroi melke! - 0 (0%)
Total Voters: 21

Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Verkkovierailijoiden bongailu  (Read 2610 times)
weppi
Wippie
**

« on: 17 August 2007, 18:57:44 PM »

Mites ootte huomannu noita verkkovierailijoita?
Ite oon huomannu pari kertaa et joku siel on mun lisäks poksia käyttämäs.
Toisel kertaa joku rupes imuroimaan jotain tosi paljon, kesti monta tuntii, kun datavalo vilkku ihan hulluna(siis imuroidessa vilkkuu tosi nopeesti, on 8/1 yhteys)

Heh, kokeilinpa tota äänestysjuttua uteliaisuuttani! Wink
« Last Edit: 18 August 2007, 12:08:16 PM by weppi » Logged
Wak69
Sr. Member

« Reply #1 on: 22 October 2007, 22:20:44 PM »

Itse en ole huomannut kenenkään käyneet vierailulla... Enkä ole itse onnistunut löytämään kertaakaan wippiesverkkoa maailmalta...

Elämä opettaa, kuolema lopettaa....
Inspiron78
Starter wippie
*

« Reply #2 on: 30 October 2007, 20:58:45 PM »

No enpä ole kiinnittänyt huomiota laisinkaan tähän asiaan. No eipä tuo häirinne minua kuitessiin kun olen peliin lähtenyt mukaan. On hienoa kyllä päästä kännylläkin vierailemaan muilla paikoilla wlanissa tarpeen mukaan.
Whatever
Starter wippie
*

« Reply #3 on: 16 June 2009, 13:46:57 PM »

Mites niitä vierailijoita voi bongailla? Näkyykö vierailut (helposti) jotenkin jossakin?

Minulta on unohtunut vuosien varrella ohjeet siitä, että kuinka vierailijaksi kirjaudutaan jonkun toisen wippies verkkoon?

Ensinhän tuo avoin wippies verkko pitää näkyä siis tietokoneella (läppärissä) ja onkos se tässä XP:ssä niin, että Näytä langattomat verkot --> Langaton verkkoyhteys --> Valitse langaton verkko --> wippies jotakin??? --> yhdistä

Mitäs sitten tapahtuu? Kysyykö se salasanaa ja mikäs se salasana on? Onko se sama mitä käytetään kirjautuessa tänne foorumiin?

Minkälaisena tekstinä nuo vierailijaverkot pitäisi näkyä langattomien verkkojen luettelossa? Eli mistä tunnistan avoimen wippies verkon? Minulla ei ole koskaan näkynyt oman wippies wlan-aseman vierailijaverkot verkkoluettelossa omalla koneella. Eihän niiden vissiin kuulu itselle näkyäkään, vai? Omaan salattuun wippies-verkkoon pääsen siis kirjautumaan automaattisesti, mutta muita verkkoja ei koneelle näykään. Näkyykö jollekin ulkopuoliselle sitten siis joku avoin puoli verkosta?

tänx
groner
Technical Support
True Wippie
Hero Member
*

« Reply #4 on: 17 June 2009, 07:08:38 AM »

Mites niitä vierailijoita voi bongailla? Näkyykö vierailut (helposti) jotenkin jossakin?

Toistaiseksi ei näe mistään selkeästi.

Minulta on unohtunut vuosien varrella ohjeet siitä, että kuinka vierailijaksi kirjaudutaan jonkun toisen wippies verkkoon?

Ensinhän tuo avoin wippies verkko pitää näkyä siis tietokoneella (läppärissä) ja onkos se tässä XP:ssä niin, että Näytä langattomat verkot --> Langaton verkkoyhteys --> Valitse langaton verkko --> wippies jotakin??? --> yhdistä

Mitäs sitten tapahtuu? Kysyykö se salasanaa ja mikäs se salasana on? Onko se sama mitä käytetään kirjautuessa tänne foorumiin?

Vierailijaverkko näkyy verkkoluettelossa nimellä "Wippies", joka on suojaamaton verkko. Lisätietoa Wikissä:
http://forum.wippies.com/wiki/Vierailijaverkko

Minkälaisena tekstinä nuo vierailijaverkot pitäisi näkyä langattomien verkkojen luettelossa? Eli mistä tunnistan avoimen wippies verkon? Minulla ei ole koskaan näkynyt oman wippies wlan-aseman vierailijaverkot verkkoluettelossa omalla koneella. Eihän niiden vissiin kuulu itselle näkyäkään, vai? Omaan salattuun wippies-verkkoon pääsen siis kirjautumaan automaattisesti, mutta muita verkkoja ei koneelle näykään. Näkyykö jollekin ulkopuoliselle sitten siis joku avoin puoli verkosta?

tänx

Kyllä pitäisi omalla koneellakin näkyä, samalla verkkonimellä eli Wippies. Jos ei näy, resetoi boksisi.
Pages: [1] Go Up Print 
« previous next »
Jump to: